10.44

Dax att röra sig mot skolan nu och föreläsning.
Efter den ska jag nog hem och sprunga i det fina vädret. Skippade det nu på morgonen.

Igår efter jobbet drog jag in till Café 60 och träffade Malin. Vi hade en förträfflig fika ute i solen och efter att dne flyttat sig från oss. Men sen blev det lite kyligt och då drog vi till hennes killes jobb och snackade lite med honom.
En mycket nöjd Mikaela kom hem sen vid halv tio efter en härlig kväll och ett samtal med bästaste på vägen hem.
I love him so... Jag sa lite desperat att han kunde väl ta och komma hit nu. Jag betalar biljetten!
2 veckor har gått "bara" 14 veckor kvar nu... ungefär.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: När åker ni? :)

2011-04-18 @ 16:14:55
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0