I still kill

Jajamensan, uppe har jag vart i ca. 45 minuter.. Förstår verkligen inte!
Känner jag mig pigg? Nej inte precis.
Well well, igår jobbade jag till stängning, segt som attans gick de sista två timmarna. Skulle egentligen ha stigit upp med tuppen idag och jobbat 7-17 men jag känner inte att det är mänskligt efter att ha slutat 21.10 kvällen innan, så det byttes bort. Idag får jag alltså jobba mitt favoritpass på 11-19.40. Snark.
Imorgon är jag ledig dock, då blir det en lång, lång lång promenad.

Ja finns inte ett dugg roliga grejer att skriva om just nu. Om det är någon som vet vad det är för speciell dag för muslimer den 5.e september så kan väl den skriva det? Det ska det nämligen va enligt min käre Y, men jag kan då inte hitta det nånstans...

Kommentarer
Postat av: My

Ja de sa Emre till mig med igår de är någon speciell dag på ramadan men vad den heter vet jag inte?!

2010-09-06 @ 09:01:52
Postat av: Esther

okaii.Livet är inte lätt.

2010-09-06 @ 11:31:20
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Regina

Det var Kandil igår, och hur förklarar jag vad det är.. vänta.. kolla här så förstår du säkert lite http://www.mymerhaba.com/Kandil-in-Turkey-122.html



Min kompis fastade tex. igår för att "fira kandil", nog för att det är fastemånad nu men.. ja han fastade iaf bara igår :)



Dra med mig på promenad någon dag mikaela, har svällt som attans sen jag kom hem!

2010-09-06 @ 12:39:04
URL: http://reginas.blogg.se/
Postat av: Natalie

det sägs att "själarna och koranen kom ner till jorden denna nat" och att denna natt e värd 1000 Månader...

bara att allt du gör under den dagen e Värt Extra mkt helt enkelt

som om du gjorde det under 1000 månader

2010-09-06 @ 13:07:47
Postat av: Anna

Min kusins mamma snackade nåt om att om man ber till Gud så ska han lyssna och "ge dig allt". Typ att "alla Guds dörrar är öppna"?



Om du ber om 1 miljon får du det då? Frågade jag då, hahaha, mest på skämt. Men njäää inte precis så var det... :p



Men hon sa att det finns folk som sitter uppe hela natten och ber tydligen, så ja, något speciellt måste det vara ändå.

Postat av: Monika

Det är Kadir gecesi. Se på http://sv.wikipedia.org/wiki/Laylat_al-Qadr

2010-09-06 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0