Günaydin

Det blev ingen uppdatering igår och lika bra var det.. Var på ett fruktansvärt humör.Huvudvärken kom krypandes och blev värre och värre under dagen/kvällen. När jag kom hem från jobbet trodde jag att jag skulle spy ett tag faktiskt.
Min kropp håller på med en massa skit just nu så vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är. Därav det kassa humöret kanske.

Bestämde mig för att åka iväg lite nu. Så senare idag åker jag å möter pappa nine vid centralen och åker med honom till Sala. Ska bli skönt, kommer väl hhem igen imorgon kväll eller på söndag morgon.
Så idag blir det förtidsröstning och lite annat.

Pratade med Y lite lite igår, vi skulle ses på msn men jag hade så ont i huvudet så jag orkade inte, men pratade i telefon en liten liten stund. Saknar honom så himla mycket. Sådär mycket så det liksom kliar och gör ont inuti kroppen. Svårt att förklara. Men jagg orkar verkligen inte det här... Hoppas jag kan åka snart!
Jag tror jag dör hörni.. De har långresor på Ving för 1000 spänn typ! Nej jag kräks verkligen.
Får se vad som händer.. men dit ska jag i alla fall!





Skönt det känns att vakna upp i Sverige denna dag... INTE

Tänk att behöva kisa för att det är så myycket sol.
Tänk att kunna sitta i linne och svettas så jävla mycket för det är så varmt.
Tänk att kunna betala 26 kronor för en härlig frukost.
Tänk att få sitta mittemot den bästaste i världen och äta frukost.


God morgon

Kommentarer
Postat av: Anna

komma heeeeere!!!

2010-09-19 @ 16:03:49
URL: http://annisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0