Gå å dö bara

Känns som jag är tillbaka i skolan, men är jag det?
Nej, jag sitter bara och renskriver vår uppehållstillståndsansökan nu.. Imorgon ska jag gå och posta den. Om inte posten hinner stänga innan jag hinner dit. går upp en timme tidigare för att kolla om det är öppet på morgonen också!
För övrigt så känns mitt humör piss även idag, fast idag mer nedstämt. Helt för taskigt måste jag säga.
Hatar det här.
Saknar Yakup. Även om vi hörs varje dag och det faktiskt är han som mest hör av sig nft. Så är jag ändå så fruktansvärt osäker på allt. Igen. Måste lära mig att bara släppa all jävla kontroll och bara lita på honom.. Dock så vet jag en person som ska ner nu snart vilket inte känns helt okej, men men.
Tur att jag jobbar och skingrar tankarna en hel del.. Idag har jag fått lite fler tider, det är skönt.

Imorgon öppnar Studera.nu igen för vårens utbildnbingar, så nu blir det till att söka för våren och hoppas på att allt går vägen!

Kollade igår kvar på Eastern Promises som jag började kolla på i söndags, tror det finns ett inlägg om den filmen bland de allra första inläggen jag skrev i denna blogg. Riktigt hemsk film. Den är helt brutal, men jag gillar den.
Kollade även klart på My sister's keeper som jag började kolla på för några kvällar sen. Herremingud vad jag låg och grät! Helt otroligt.

Haha måste sriva igen... Om patetiska tjejer (okej jag va säkert en själv en gång i tiden men ändå) som tror att för de har spenderat en vecka i Alanya och några vällar på MP så känner de alla, vet allt om dem osv. SNÄLLA liksom. De vet inte ett jota, skit! Herregud, så som jag har jobbat för att lirka ut ord från min man. Tvivlar starkt på att de berättar sin livshistoria där nere. Sanningen är tragidkt nog, för er tjejer att de ljuger så deras näsor räcker troligtvis tre varv runt jorden! Något som jag lärde mig när det blev lite mer seriöst mellan mig och Y!
Kan inte låta bli att skratta och att bli sjut irri!
Sjukt positivt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0