Tuesday

Hemma från jobbet nu.
Det har gått som på räls, har vart sysselsatt hela tiden och till skillnad från att sitta i kassan då man tror man suttit en kvart men det bara är fem minuter så har tiden i mjöklkylen vart tvärtom. Jag har tänkt shit har det gått en kvart, trodde det var fem min.
Låter ju helt befängt det här säkert. Men jag jublar över att jag var i mjölken idag!
Jublar också över att mina biljetter är bokade och betalda. Jag åker faktiskt om 10 dagar!! Trodde aldrig det skulle bli av.

Sen hände en kul grej när jag kom hem nu. Hittade ett kuvert från Vi-butikerna (företaget jag jobbar för). Tyckte det va lite konstigt men misstänkte vad det kunde va och jag hade rätt! tre biljetter till filmen "Dumma mej" som har premiär snart. Verkar iofs skittråkig. Men jag vinner aldrig saker så jag blev jätteglad!
Så på torsdag blir det bio!

Kommentarer
Postat av: frida

nädu! inget brev och imon är det 4 veckor!! och jag jobbar till 18 denna veckan, så jag hinner ju inte ringa när jag kommer hem :( får se om jag försöker ringa från jobbet, för har dom inte kommit imon då jäklar alltså! haha!

du har inte heller fått nåt brev eller?

är de kallt hos dig med? här är sååån höst nu

okej, men vilket datum blev det att du åker nu då? kommer du vänta på besked där nere? :)

kram

2010-09-28 @ 17:58:44
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0