try sleeping with a whole heart

Jag känner mig glad.. Riktigt rusade i kroppen gjorde det när jag gick hemifrån till jobbet.
För jag visste att jag skulle få ett svar och att det till största sannolikhet skulle vara som jag vill.
Mycket riktigt. Det där roliga som kanske skulle hända ikväll efter jobbet har hänt.
Jag har köpt biljett.
Jag åker snart.
Snart får jag ta fram väskan och packa den och åka till Arlanda och åka till min pojkvän!
Lycklig.
Samma tid som planet gick den allra första gången går även detta plan. Klockan 18.05.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: Jag vet inte hur länge jag blir här, får se helt enkelt :)

2010-09-27 @ 23:30:37
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0