Tröttare än tröttast

Jobbet idag gick segt, segt!
Måndag vilket betyder lite mer kaos än de andra dagarna i veckan. Nu väntas en hel del tidiga mornar denna vecka, gärna för mig, då får jag lite kvällar att andas ut och göra annat, gött.
Och efter lördagens jobb (slutar två!!!!) så ska jag ta mig till Anna och Brottby för första gången, vi ska ha en riktig myshelg innan hon drar ner till Turkan!

Det var skönt att få ett svar på min fråga om Islams viktiga dag igår. Yakup drog till moskén som sagt igår runt ett turkisk tid och skulle be en massa för att vi kan få va tillsammans och annat osv. Så man får hoppas att hans böner blir sanna då..

Nu ska jag försöka fixa en del grejer och sen sova. Imorgon är jag LEEEDIG! då blir det dejt med Fia.

Kan ju säga också att jag skulle döda för att få komma ner till Alanya nu och se min älskling. Saknar honoom så mycket...



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa, precis. Folk här känner mig utan att jag vet om det också, hahah. Jisses.

Jaa, de hade jag också varit i sånna fall även fast vi inte varit tillsammans så länge.



Okej :)

Ja, de är inte lätt att veta. Jag räknar i från början på juli någon gång, hehe.



Vart jobbar din karl någonstans?

2010-09-06 @ 22:19:06
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Hej!

Kul att jag hittade din blogg :). Är i samma sits som dig. Förlovad men min fästman som bor i Turkiet och han ska söka uppehållstillstånd detta året, snart. Mvh Emelie

2010-09-07 @ 03:16:05
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Va? Var det nån särskid dag här igår? Haha jag har noll koll. Mannen går ju aldrig till moskén eller gör nåt annat under speciella dagar så...

Jag vet iaf att bayram börjar på torsdag.:-)

Sv: Ja, det finns en hel del skumma kryp och flygfän här. Cikadorna är ju itne farliga men så jäkla stora och fula...urk! Släpte ut den och nu har den flytt:)

2010-09-07 @ 06:33:07
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0