Torsdag

God morgon!
Kollade precis klart på The Nanny Diaries med Scarlet Johansson.. Började kolla på den i Alanya faktiskt på MP när de hade på svensk tv, men sen skulle vi gå. Jag vart lite arg då för jag tyckte den var så bra, men men. Nu har jag sett den. Åh ville nästan gråta en skvätt.

Ringde till min ohängda pojkvän igår och han skrek av glädje THANK GOD YOU CALLING MIKAELA. Tyvärr var jag lite arg så jag gav honom en rejäl utskällning och vi tjaffsade lite. Men det va inte så farligt, vi kom in på bra grejer sen. Men ja, tydligen hade han inte haft NÅGRA pengar på sin mobil. Surprise, surprise. Men då blir jag lite sur, för han har ju vart på jobbet och där finns en dator. Inte så svårt att bara skicka ett mail och säga det att pengarna är slut. eller hur? men nä så långt tänker han inte. Hoppas han gör det nästa gång dock!

Nu blir det jobb 11-19.10, blir väl lite fortsättning av städning ikväll då om jag orkar. Imorgon blir det jobb 11-19.40 sen får jag äntligen en ledig lördag! Ska bli så skönt och så börjar jag inte förrän 15 på söndag!
Great, great!
Ha en superbra dag, hörs ikväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0