Torsdag

Det blir nog lite glest me duppdateringar här nu på några dagar.. Idag jobbar jag nämligen 9-17 efter det ska jag och familjen hem på middag till Riggottarna. Det ska bli mys, vi skulle ju göra det efter Alanya egentligen bestämde jag å Natta, ja det tog bara ungefär 4 veckor.
Imorgon och på lördag börjar jag 7 och på lördag efter jobbet drar jag hem till Anna och sen måndag blir det jobb 7 igen.
Måste skriva de där jävla papprena fan, jag skjuter bara upp o upp o upp hela tiden.

Igår hahde jag snuskigt ont i huvudet på kvällen och var trött som bara den, men så kom Y in på msn och då kunde jag inte gå och lägga mig, ville ju titta lite på honom. Vi pratade typ i 2 timmar, det går ganska segt för oss oftast att komma igång, vi kan sitta tysta i typ en kvart innan  det händer nåt direkt. Saknar honom så himla mycket, vill dit nu tack!

Tiden gåt ju rätt fort får jag nog ändå erkänna, redan torsdag vecka 36..
Imorogn är det 2 veckor kvar till lön, den dagen längtar jag till så jag kan inte beskriva!
Nu blir det dusch o frulle innan jobbet. Ha en fin dag allesammans!


Juste! Idag börjar ju bayram, och även detta år är jag inte där.. Blä. Y och hans familj ska på utflykt idag, hörde nåt m Dimcay när vi snackade på msn. Kul för dem.
hayirli Bayram allihopa där nere! (och här i Sverige som firar det)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Samam här, har du tänkt på vad mycket pengar vi lägger på resorna dit egentligen, huhu vill inte ens tänka på det:P Men men vad gör man inte för kärleken. Känner iegen det där Gogo är likadan en vecka då kan man lika gärna stanna hemma:P Men de måste ju förstå att vi har faktiskt lite att sköta härhemma oxå, det är inte bara. Dock har de sådan enkel syn på livet. Blir faktiskt avundsjuk på dem ibland;). Visst hade det varit mysigt att vara med dem nu under bayram, aww nästa år kanske;P Hoppas du får en kanon helg ser fram emot en uppdatering om den.. hihi! Ta hand om dig med å IYI BAYRAMLAR! Kram

2010-09-09 @ 17:11:30
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är fruktansvärt krångligt att gifta sig där. Och det är ingen garanti att man blir gift första gången man åker dit för det. Vi lyckades ju inte, de hade ingen tid. Sjukhus och översättningar med papper som kostar, ja massor. Han har inget jobb just nu. Annars har han jobbat som servetris. När jag är där så bor vi på hotell i Alanya, i med att han inte bor där igentligen, han bor i Izmir och jag har aldrig varit där. Vad jobbar din kille som? Vi förlovade oxå oss i Alanya detta året. Hade en som jag kände som var närvarande, en av mina kompisar. Så vill gärna att det är många på mitt bröllop här i Sverige :)

2010-09-09 @ 20:04:04
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0