Tisdag

God morgon!
Jag blir så trött faktiskt, jag förstår inte varför alltid, alltid, när det är ordentligt bra mellan oss så ska han förstöra det med nåt. Han vet vad jag hatar och ändå lyckas det hända varje gång, det slår aldrig fel liksom.
Snart ska jag räkna hur många gånger jag skrivit att jag ger upp de senaste månaderna. Men gör jag det? nej nej.. Finns ju många anlendingar till det i och för sig..
Nu ska jag gå och tvätta mina jobbkläder så det är gjort tills imorgon, sen blir det frukost och så blir det till att göra matlåda för morgondagen, lite grejer på gång nu alltså!

Vad lyssnar jag på just nu? Maria Mena och Bruno Mars. Människor vilka röster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0