tillsammans är man mindre ensam.

Idag hade jag en mysig fikadejt med min kusin och hennes lilla charmtroll, verkligen sjukt söt är han!
Blev fika på Waynes som alltid när vi ses. Varför ändra på en god vana? Mys var dte i alla fall. Lagom tills jag kom hem fick jag en sprängande huvudvärk så jag sov lite och väntade på middagen.
Sen ska ni veta damer (och herrar?) att jag och mamma suttit i vardagsrummet och  stickat! Jajamensan. Kan väl säga att det här är en trend som blåser genom hela vårt hem. Alla stickar/virkar nuförtiden!
Det går dock inte alltför bra för mig..
Imorgon blev det ett extra jobbpass. Kan sitta fint. Lönen nästa månad better be fucking good!
Får se om min bebis behagar komma annars blir det väl till att sova lite och se vad förmiddagen imorgon har att bjuda på!
Lite knäckglass är jag säker på i alla fall. Haha.
God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0