Tell me everything cause I want to hear

Är hemma från Anna nu, eller har vart en timme ungefär. Fuck vad drygt det är att åka dit, haha. Men det gjorde jag så gärna för att få spendera denna helg med henne!
Hon drar ju nämligen snart.. Gonna miss her!

Maten var i princip när jag kom och ölen plockades fram, det vart en god o nice middag.
Var ju dock trött som ett as och några öl gjorde ju inte grejen bättre. Vi drog hem till hennes syrra som fick tvillingkillar för några veckor sen, åå minasta bebisarna jag sett!
Som sagt jag ska inte va i närheten av bebisar då det börjar rulla i min kropp. Haha..
Sov som en stock måste jag säga, skönt att inte behöva gå upp innan sju!
Blev frulle och Idol och jag bevittnade Anna och hennes mamma fightas i soffan, haha. Man har aldrig aldrig tråkigt med Anna, det måste sägas. Bruden är psykad så man vet aldrig vad hon hittar på.
Sa vårt farväl vid bussen, men snart ses vi igen så det är lugnt.
Jag hoppas att hon får det bra där nere, trots allt som händer just nu!

På tunnelbanan hem, vid Universitetets station ser jag ett bekant ansikte, nämligen Lovisas. Helt otippat, men trevligt med sällskap hem, träffade även på hennes käresta. Nice nice, de skulle äta korv och jag skulle hem och duscha, vilket jag än inte gjort, så nu är det hög tid för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0