Stäng av min hjärna

Har denna morgon spenderat med att se klart två filmer som jag börjat titta på men sen somnat ifrån typ 3 gåner.. Först Did you hear about the Morgans och även (500) Days of Summer. Gillade den sistnämnda väldigt mycket. Jag tycker att hon är galet vacker. Zoe Deschanel... Blev lite ledsen av den faktiskt 8fast som vanligt glad för att den inte sluta med å så fick de varandra resten av livet bla, bla bla som den andra filmen slutade).
Tänk om man verkligen hittar någon, som man utvecklar en kärlek för som man fan aldrig kan känna men den känner inte så.
Usch måste ta tag i de timmar jag har nu innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sara

jaaduu özis, inte är det den här iallafall!

2010-09-05 @ 13:15:29
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0