Show you how

Har faktiskt städat det jag sa och lite till, så nu är jag nöjd!
Imorse tittade jag på Prince of persia. mja, mja, jag vet inte.. Tycker först och främst att Jake gyllenhaal är alldeles för söt för att spela nån krigskämpe. jag säger inte att han är en dålig skådis, det tyckler jag inte, snubben har för fan spelat allt från Donnie darko, till cowboybög, till CIA-agent som utför tortyr till uråldrig persisk prins. Jaa, han har ett CV han.
Pratade med yakup faktiskt. Och det gick ju riktigt bra. Jag vaknade på rätt sida och bestämde mig helt enkelt för att prata normalt med honom som han inte tycker att jag kan. Vilket är lite sant kanske. Men jag måste få skylla ifrån mig på hur jävla mentalt ostabil jag blir av att va här och han där. Sen är ju inte grejerna han sagt den här veckan till mycket tröst.
Men det var mysigt. Först skulle han håna mig lite, men jag lät mig inte suras ner. Det kanske låter som att han är en ashemsk person och pojkvän. Det är han inte. Jag är inte en lätt människa att ha att göra med, det vill jag lova. Dessutom är ju denna blogg ganska så subjektiv. inte direkt så jag sitter och skriver vad jag gör för fell. Haha, vem gör det?
Tror jag delar med mig av alldeles för mycket. Och om jag skriver i gåtor, fråga inte. De som jag anser behöver veta,, får reda på det!
Nu ska jag duscha och slänga sopor sen börjar dte dra ihop sig för jobb... Jippi...
Ikväll hoppas jag på att något mycket, mycket bra kan hända när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: frida

ja eller hur, detta bara måste lösa sig, haha! har du ringt dom idag? va sa dom isf?

2010-09-27 @ 18:39:35
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: Ja men visst är det så, det är fan godare :P Va kul att du kan åka ner :) njuut! Jag har det faktiskt bra här i kylan, men ibland blir det lite långtråkigt... :/

2010-09-27 @ 22:56:50
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0