OMG x2

Det första jag somnade innan halv elva igår, det var en sensation. Har inte hänt på säkerligen hela året! Riktigt skönt, har känt mig pigg hela dagen typ.

Det andra, jag skrev om mitt lilla besöksrekord igår, det var på 10 när jag gick och la mig, idag såg jag att det hann komma ytterligare 14 stycken, vilket betyder en ökning på 24 personer! Herregud, detta är mer än jag kunnat tänka mig som hittat hit. Men ni är snåla med kommentarerna måste jag säga!
Några är duktiga och kommenterar nästan varje dag, det gillar vi!

Nu ska jag ta tag i lite nytta innan jag får fastna här och slappa för kvällen. Är galet trött nu faktiskt. 8 timmar på golvet med plock är ingen lek vill jag lova! Fast fan vad fort tiden gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0