Night night

Har ätit en mumsig middag med min mamma och min ena syster. Mysigt att vi åt middag tillsammans, sjukt men vi gör aldrig det längre typ..
Har hållt på att skriva mig.pappren och nu är de klara, bara det att det va kladden för vad jag ska skriva, vilket betyder att jag måste skriva rent allt, i bra stil så det går att läsas.. Hmm, fick tag på mina gamla teleräkningar som låg på några tusingar i månaden så bara de skrivs ut så kan jag skicka med dem. Väntar på lite klargörning från mannen, så på onsdag räknar jag med att det ligger i en brevlåda redo att postas till migrationsverket!
Hoppas det inte tar alltför lång tid! Borde inte göra det, är ju i samma region. Men man blir ju galet skakis.

Nu ska jag lägga mig o kolla på film, är trött, trött, trött idag igen. Men imorgon får jag sova ÄNDA TILL SJU! wohoo!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, längtar tills jag med ska fylla i dom papperna :)

2010-09-14 @ 00:12:38
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0