Mixed tape

Jag vaknade nu, för fem minuter sen!
Har inte vaknat vid den här tiden sen jag var i det andra landet! Sick. Men ack så skönt.
Ska fixa mig lite och ta en frukost sen ska jag hem till Annica som jag inte träffat sen slutet av maj typ!

Hur var helgen då? Den var mys!
Jag åkte in och mötte upp pappa vid tåget som gick kvart i fyra. Tog en té på tåget. Älskar att åka tåg, vet inte varför!
Blev upphämtad av Annika vid stationen och av två väldigt glada hundar. Åh vad de är härliga.
Pappa hade gjort smörgåstårtor så när vi kom hem var det bara för mig att börja skala räkor, tack! Sen började jag kolla på första pirates-filmen!
Sen droppade Albin och Lisa in, med Lisas hund Rocky. Vi kollade på Idol, så gott som man kunde i alla fall med alla hundar som hoppade upp och ner i soffan och ville ha uppmärksamhet. Saga och Ozzy (pappas och Annikas hundar) är så att de kommer till en om man gör minsta, minsta ljud. Är man då 5 pers som ibland ger ifrån sig ljud så blir det ju lite spring.
Ett tag efter det kom även Simon och Özlem. Vi hade riktigt mysifgt allesammans och åt middag. Dock blev det ju lite politiksnack vilket jag och pappa pratat lite om att det inte skulle vara, vi har ganska olika åsikter där kan man säga. En del är absolut inte rödgröna medan andra är det och inte kan tänka sig aliansen.

Efter frukost på lördag begav vi oss av till Annikas kompis som föder upp Australian Shepherds (Ozzy och Saga är såna och kommer från henne) för hon hade nämligen fått en kull flr några veckor sen, hela 9 stycken hade hon fått. Å de var gudomligt söta!

På lördag kvällen hittade jag The sims 3 och spelade i flera timmar. Haha. Sov sen upp och ta tåget hem klockan 11 på morgonen.
Kom hem gick in på datan, Y kom in till min stora överraskelse. Tänkte att ja vad skönt, att få titta på honom lite, men det ledde till något helt annat istället. En mer puckad människa får man leta efter och nu kan han få kämpa lite ska jag bara säga. SUCK vilken idiot!
Jobbade  till nio, kom hem och pratade ännu mer med honom, vilket inte gjorde saker och ting bättre, men men tror att saker blev lite klarare för honom i alla fall, ska fan banka in det i huvudet på honom. Ser samtidigt att SD kommer in i riksdagen och tänker att nej, nu är det dax att flytta. Vilket jävla land man bor i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0