Lördayyyyy yeah

God vad trött!
Vaknade precis efter en liten powernap!
Nu ska jag få tummen ur röve, fixa mig lite fort och sen dra hem till Annä. Nice det ska bli alltså! Vi ska äta gott, kolla på nån bra film kanske och sådär. Har köpt med mig lite billiga saker från jobbet för mina sista pengar typ. Snyft! Men gotti gotti ska det bli!
Imorgon är jag ledig!! Känns somk första på evighet typ, sen blir det jobb mån-tors igen!

Kan tänka mig att det finns en brud nere i skåneland som är hellycklig idag, nämligen My! Varför då? För att ikväll/natt så kommer Emre hit. Fan vad skönt för dem att få vara tillsammans igen, i Sverige i i alla fall 2 månader. Jag är glad för dem att det ordnade sig med allt. Men lite avundsjuk är jag.
Det funkar nämligen inte så bra det här med långdistans för mig. Är så sjukt frustrerad hela tiden för att inte ha koll på nåt så jag bara bråkar på honom hela tiden.

Anywaaaaaaaaay. Vi höres imorgon!

Kommentarer
Postat av: My

Va söt du är =) som skrivit om mig =) Va glad jag blev =)

De är ok du får vara avundsjuk kommer jag va på dig sen när din man kommer och då läs noga nu FÖR GOTT =). Snart snart håll ut. Ja långdistans är inget och rekomender men snart är de över. Ha nu så gott med Anna och njut av att vara ledig om inget annat =)

Och ska hälsa han så gott från dig.

Massor med Kramar till dig!!

2010-09-11 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0