Lördag

Hello girls!
Har precis kommit hem efter en ordentlig runda, eftersom jag var hyfsat pigg igår och halsontet försvann ju mer timmarna gick kände jag att jag ville göra ett försök till att ge mig ut idag eftersom det blir några timmars jobb imorgon, och jag viller se om jag var redo helt enkelt.
Shit. Jag är astrött nu. Men ett par skor och ett par tights rikare. Och färg, för här sa det fan målas om! Jippi!!!
Nu ska jag kolla på film och vänta på att maten blir klar.
Mysigt med familjedag, som fortsätter med familjemiddag.
Imorgon måste jag städa och tvätta och jobba på kvällen.
Ska sysselsätta mig till max så min hjärna glömmer bort hur den ska göra för att tänka.





Vad som än händer kommer nog ingen kärlek vara så stark som vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0