Lördag yaaaa

Min lediga dag. Aaah.
Här låg jag och var sur på Y eftersom han hade bråttom att lägga på igår eftersom det kom gäster..
Men nu gick jag in och kollade min mail och det fanns ett från honom, ett låångt dessutom och vad kan jag säga? He's a man of few words. Så det var en överraskning. Men fan vad han kan om han vill. Så nu kan jag inte sura. Nu längtar jag bara istället. Fan. Det är nästan lättare att vara lite arg för då saknar man inte riktigt lika mycket och det känns inte som att tiden står still.
I slutet av mailet så skrev han att N fick sin bebis igårkväll. NAAAAAAAAAAW.. En son (vilken surprise, jag är chockad!) och han ska vad hon sagt till mig innan heta Boran. Det här är en bebis som jag torligtvis kommer att träffa lite mer än den andra som kom i april eftersom detta blir då sonen till hans svägerska som jag brukar dricka té hos. Äntligen har hon fått den, det va ju inte lätt för henne att va höggravid i den där värmen, shit.
Ja vid 25 års ålder har nu Y 12 syskonbarn, haha herregud...

Nu ska jag väl få i mig lite frukost och sen träffa Lovisa! Underbart!
Ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Kan om dom vill krävs bara lite anstängning vilket inte är så poppis =)

Oh jävlar 12 syskonbarn MY GOD!! hahaha

2010-09-04 @ 09:28:04
Postat av: Sofiya

haha ja eller hur :P man hittar alltid något!

2010-09-04 @ 11:14:16
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0