kväller

Ofta vintern har kommit till sverige.. Är helt chockad vad kallt det är.
Det har jag fått höra hela fucking dagen på jobbet också.. Sista halvan gick asfort då jag lekte i mjölkkylen och på golvet, med de som alltid får en att skratta. Kärlek till mina kollegor känner jag idag!
Ett träningspass hann jag o D med också när vi körde in kundvagnarna från parkeringen. My goooooood!
Är helt slut nu som vanligt.. Laddar för en god natts sömn, men kommer väl vakna vid åtta imorgon som vanligt.
Imorgon ska jag träffa min fina Lovisa, bäst att passa på nu innan hon försvinner in i pluggets värld!
Jasg är väl ungefär den enda som inte pluggar nu, men så får det va då! Jag vill casha in lite nu, förhoppningsvis kan man spara nåt!

Nu blir det sängen, är riktigt trött.
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Esther

Usch nej, vintern får inte komma än.

2010-09-04 @ 12:04:13
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0