Keep the love alive

Shit vad jag har tänkt på massa Alanyaminnen idag.
Saknar att gå upp till Nilüfer och dricka té. Hennes té är bäst. Sen att hon proppar i mig mat och kakor det är ju kanske inte så skönt. De blir så stötta om man inte äter heller.. Men fan så mycket får inte jag ner.
Nu har hon fått en bebis och den ska jag se på när jag kommer ner.
Hon va så besviken när jag åkte hem och det gör mig så rörd.
Sen får vi se om resten av familjen är hemma eller om de har dragit hem till byn och förbereder för bröllopet.

Jobbet var ju mycket givande. Sista kunden var ett riktigt psykfall. Han brukar normalt sett hålla käften men idag sa han riktigt otrevliga saker till en kollega. Riktigt obehagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0