I'm a bitch..

Jobbat hela dagen idag då, fy å hel.... Var i frukten två timmar på morgonen och sne resten i kassan. Var fruktansvärt trött på slutet och kände mig riktigt grinig. yes sir, jag kan va en riktig biiitch alltså men det är inget jag tänker be om ursäkt för, tyvärr! Jag är inte en sån som går och fejksmilar när jag inte mår topp, så är det. Take it or leave it!

Var så exalterad och fokuserad på att få komma hem att jag gick på fel buss. Kul. Gick hem från centrum, en rask promenad och fick lite extra promenad, det är ju inte fy skam!

Förstod att det blev ett JA igår i Turkiet, så nu ska de ändra grundlagen. Sen måste jag ju säga framförallt till Regina, haha att jag är ju inte så insatt i det här egentligen, tyckte bara det lät bra att processen att komma med i EU snabbades på av det. Får läsa på lite mer tror jag.

Kommentarer
Postat av: Regina

det är just det som är så synd, att man som person utifrån inte får reda på allt svammel regeringen gör, sånt går liksom inte att hitta information om någonstans :)



Jag är inte heller speciellt väl påläst, har förhört pappa och alla andra där nere för att förstå åtminstone liiiiite av vad det handlar om :)



Vars i sthlm är det du bor?

2010-09-13 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0