Hemma hos Riggotts igår

Var riktigt mys igårkväll, sånt som man behöver sådär mitt i vardagen!
Kom dit sist men va väl lika glad för det jag!
Vi åt Lillans spagetti och köttfärssås som jag efterlyste när det bestämdes att vi skulle dit för några veckor sen i Alanya.. Vår andra kompis Jeppe var där. Det var kul men otippat! Har inte sett honom sen jag vet inte när, för att inte tala om hans bror som jag tyvärr inte träffade igår.

Det hela började med lite bråk om politik och jag har tydligen för starka åsikter som jag försöker pracka på andra (enligt min mor och syster, som konstigt nog gillar att kasta sten i glashus eftersom de gör precis samma sak själva). Vi kollade på Idol och åt kladdkaka och kolakakor och det va bara skönt att alla var tillsammans igen!
Mys som görs om snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0