God morgon

Uppe är jag i alla fall.. Eftersom jag inte kan sova nft..
Jobb hela dagen 11-19.40. Orkar faktiskt inte, men imorgon får jag vara ledig, tjoho!
Kommer väl vara helt slut ikväll och somna som en stock. Kommer väl antagligen inte sova imorgon heller, vakna med tuppen.

Började kolla på (500) days of Summer. Va ganska fin, men jag somnade mitt i och såg inte klart den, kan bli mission ikväll. Sen ringde Yakup och vi pratade (tjaffasade) i hundra år.. Som vanligt var det mitt fel, så nog fan ger jag upp snart alltså.

Men men.. Puss på er, ha en bra dag. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: regina

Ja men hör av dig någon dag, mitt nummer är 0738391230 och jag är vad jag vet bara upptagen nästa torsdagkväll (skola). Hae varit jätte kul att ses :)



och nej, det var nog inte alls ditt fel! (inlägget alltså)

2010-09-03 @ 13:09:11
URL: http://reginas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ojsan, helt missat din kommentar, hehe.



Jag har varit här nere sen den 1 maj :) Så 4 månader nu. Tiden går så sjukt fort här nere :(



Haha, drama finns de gott om här nere. Jisses. Får väl se hur detta går att balansera när jag åker tillbaka till Sverige om 2 månader.

Han ska ju förmodligen in i lumpen, mem vet inte riktigt när.

Ska du tillbaka något mer i år?



Kram!

2010-09-03 @ 22:09:57
URL: http://imjessthemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0