God kväll

Jag är trött och ska snart lägga mig för att kolla film. Imorgon ringer klockan 5.45 och kommer göra i stort sett resten av veckan. Vilket betyder att jag slutar tidigt, me like! Imorgon har jag plocktid, vilket betyder ingen kassa på hela dagen, likaså på lördag. Det ska bli sjukt nice!
Jag måste sluta hänga vid datorn så jävla mycket.
Nu blir det Biggest looser och en sockerkaka står i ugnen, lite té på det.
Koka ris till matlåda imorgon och skriva UT-papper står också på schemat närmaste timmen nu!

Så jag säger mitt för kvällen nu helt enkelt!
Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åå älska när man slipper kassan:)

2010-09-08 @ 11:03:54
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0