YARIN

Jag vet inte hur jag bar mig åt sist när jag ringde mig.verket. Tror jag ringde växeln sa att jag ville höra om uppehålsstillstånd, hon kopplade ig och jag satt i kö i 22 minuter. Men fram kom jag tillslut även om det inte var ett särskilt  givande samtal. Det är ju omöjligt att ringa till kundtjänsten direkt.
Ringde växeln idag och hon kopplade mig till kundtjänst där de säger "Alla handläggare är upptagna, ring senare". Varför då?? Det hände ju inte sist.
Anyway, det blir inge samtal med dem innan jag åker då. Det kommer ta lång tid det här och jag känner att jag är orkeslös och otålig. Det får hända något nu alltså.
2 veckor har jag framför mig nu i alla fall and I will make them 2 good weeks....
Allting ordnar sig, allting ordnar sig, allting ordnar sig, allting ordnar sig, allting ordnar sig... ANDAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0