Måndag igen då

Har vart lite effektiv idag i alla fall.
Tog en tripp till centrum, köpte SL-kort för denna vecka. Köpte även en mössa till min kära man eftersom han fryser om sitt kala huvud.. Sprang på en kompis jag inte träffat sen mitten av mars innan jag åkte till Alanya. Hoppas på att vi kan ses sen när jag kommit hem. Blir inte alltför ofta.
Åkte till jobbet sen och schemat var fixat å klart så då slapp jag tänka på det. Tänk vilka bra chefer jag har egentligen! Som låter mig flyga och flänga och sen låter mig komma tillbaka när jag känner för det.

Imorgon har jag bokat in morgonpromenad och fika.
Ikväll ska jag på nån föreställning med mamma, hennes särbo, hans två barn och min syrra. Skojsigt.. Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0