Nöjd, nöjd, nöjd - kvinnan här är väldigt nöjd

Hela dagen har jag spenderat med Regina.
Jättemysigt hade vi det tyckte jag. Först fikade vi på muggen sen kollade vi lite kläder, fick med mig ett par tights och ett långt linne!
Sen gick vi till Coop i Söderhallarna och letade efter turkhyllan som jag såg där för ett tag sen. Nu hade den utökats och jag blev löjligt lycklig, dock är det inte nåt jag direkt äter, haha. Dock ska jag köpa tomatpurré därifrån senare.
Sen blev det att vi stod utomhus och pratade innan vi begav oss åt varsit håll.
Snackisämnet - Alanya. Vad trodde ni?
Åh herregud vad Alanya är litet! Hahah.
Mysdag var ordet!

Kommentarer
Postat av: regina

hahaha men du vad roliga vi är egentligen, hur får man bort den där staden från hjärnan?!

Tyckte också dagen vad super bra! :)

2010-10-26 @ 23:59:45
URL: http://reginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0