You're amazing just the way you are

God morgon!
Är lite småseg, men det blev en ganska lugn kväll igår. Blev inte askalas som jag planerat. Har ju mått lite illa i veckan så att svepa en vinare kändes inte helt okej.
Var mysigt hemma hos Fia och hon hade dukat upp med en buffé, lite italienskt sådär.
Själv stannade jag till näst sist och tog den sista bussen hem halv två.
Vi hade intressanta politiska diskussioner och annat där på slutet.

Hörde även rykten igår att Bruno Mars ska komma hit. AAAAW måste se!!
Har ni inte lyssnat på honom, gör't!
Får se vad denna dag har att bjuda på då.. Kanske ska börja packa lite.



Kommentarer
Postat av: frida

jaha, så han har haft ett 3 månaders turistvisum först då? =) hur va det att va med honom i sverige?

va tråkigt att höra att ert förhållande är lite upp och ner, men jag hoppas det löser sig nu när du åker ner. för snart är det ju dags :D

va händer ikväll då? du kanske ska jobba? fast sån tur har man väl inte, så man får jobb såfort man inte har nåt att göra ;) haha!

kram på dej!

2010-10-02 @ 12:56:11
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: frida

åh det låter ju underbart! jag vill också att min ska va här, klart du vill det med nu :)

jaså, bio låter ju mysigt, den nya med julia roberts kanske? jag vill se den! ikväll blir det lugnt för min del, ska köra mina föräldrar till en årlig fest och sen hämta, så jag är enbart chaffis ikväll.

bra med jobb imon för dej :) själv har jag inget förrän onsdag :( sånt är livet. när är det du åker nu igen?

kram

2010-10-02 @ 13:33:22
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0