Tillbakablick

Det är roligt när man bloggat så länge att det finns ett litet arkiv att gå tillbaka till.. Nu bloggar jag i och för sig galnare än någonsin med typ 7 inlägg per dag, haha. Men i alla fall.
Idag är det den andra oktober,
för två år sen hände detta:
- jag åt en chokladcroissant (precis som jag gjorde idag)
- jag tittade på heroes och Hells Kitchen.
- jag älskade Kleerups nya skiva.
- jag vaknade upp tillsammans med Jossan som hade sovit över här.
- jag gick i skolan två timmar och hade då psykologi.

för ett år sen hände det här:
- jag höll på att bli sjuk.
- jag drack echinagard som jag avskyr.
- jag jobbade kvällspass.
- jag hatade men hyllade pengar.

Intressant va? Jag var flitig uppdaterare detta datum för två år sen, men ikke för ett år sen. idag har jag väl skrivit ungefär 80 000 inlägg!
Kanske får vara slut nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0