Teenage dream

Haha fy fan nu tänker jag börja detta inlägg med att jag är så himla ledsen igen. Varför?
Jo för jag tänker på mina Alanyatjejer. Hur jag kan skatta mig lycjklig som träffat så underbara människor och haft mitt egna lilla liv med min egen lilla bekantsskapskrets där nere. Att vi aldrig känt varandra tidigare ocvh vi passar, har umgåtts i alla möjliga konstullationer där nere. En återträff är inplanerad om 2 veckor. Helgen 5-7 november. Håller tummarna för att min jobbhelg den helgen inte är så farlig, gärna inget alls. Annars får jag försöka in i till stan och hinna träffa de lite.
Alla tjejer samlade i Stockholm.
Anna, Tina, Zandra, Sara, Mathilda och Marie. Helt galet.
Ja gud jag känner mig så sentimental.
Jag tror vi alla 7 håller med om att Alanya har gett oss minnen för livet detta år.
Jag får leva på det och bilderna vi tagit resten av vintern.



Kommentarer
Postat av: Tina

Åh Teenage Dream... blä nu blir jag också sentimental! =/ Denna sommar har verkligen givit minnen för livet och det känns så sorgligt att det är ett avslutat kapitel. Vi måste absolut hålla kontakten livet igenom och ses när tillfälle ges, det har du så rätt i! För du är underbar Mikaela och jag är så glad att jag har lärt känna dig!!



We will always have Alanya... <3

2010-10-24 @ 15:46:47
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0