Svar till Jessica

Jessica om Verkar som att jag får vänta till imorgon:
För mig tog det nastan en vecka tills jag fick hem brevet. Dem beviljade mın mans uppehallstıllstand tisdagen den 19/10, och pa mandagen fıck jag hem brevet :)


Åå vad roligt att ni fick ja! :) Såg nog dig när jag va i Alanya där i din mans butik, men jag vågade inte gå in, hehe.
Jag borde få imorgon hoppas jag, för hon skrev i måndags att de skulle komma denna vecka.. Men men, får försöka överleva även om tidne går så segt!




Kommentarer
Postat av: Jessica

aa antligen sager jag bara :) han kommer om 3 veckor exakt idag. Haha gjorde du, vad pinsamt :P jag sag sakert jattesur och uttrakad ut haha. Du skulle ha kommıt fram och halsat :) jada brevet kommer nog imorgon far vi hoppas.

2010-10-28 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0