Söndag!

God morgon!
Jaa igår var inte den bästa dagen kan jag konstatera. Började med att åka till sopcentralen med mamma, sen gjorde jag verkligen  ingenting.
Låg inne i mitt rum och deppade på kvällen såg på En shopoholics bekännelser. Har inte läst böckerna som sä'kert är mycket bättre, men njaa. Tror inte det. Filmen var inget för mig.
Min kära syster lagade pastagratäng till oss som var riktigt mumsig och eftersom hennes liv också sög lite igår bbestämde vi oss för att titta på en film tillsammans och det blev Double Jeopardy som gick på tv4plus, helt okej film!
Sen tänkte jag att jag skulle ringa min kille där nere och kolla vad han gjorde eftersom han inte verkar ha tänkt på det de senaste dagarna.
Han svarade inte och jag blev skiitarg och börjar genast gå igenom en massa scenarion i huvudet.
Till slut pratade vi och gjorde det till klockan tre typ, svensk tid så fyra för honom stackarn.
Men som jag mådde bra när jag somnade. Somnade med ett leende på läpparna och en liten rysning i kroppen.
Nu känns det riktigt bra att jag snart ska få åka dit och träffa honom.

På grund av det sena samtalet vaknade jag klockan tolv!
Så nu finns inte så mycket tid kvar innan jag ska bege mig för jobb 15-21. Segt, men men!
Om en vecka är jag i Alanya, mwiiiiii!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: Ja After är bra, gillar det! Precis, idioter finns överallt, men jag är så jävla trött på alla nu!

2010-10-03 @ 14:57:42
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: frida

ja, har du inte sett "inte utan min dotter" så ska du lätt se den, ett måste :)

aah, jag får försöka få tag på "salt" så jag kan se den, och ta med den ner til turkiet när jag åker. my love älskar angelina jolie :P haha.

hoppas du har det bra på jobbet ;)

2010-10-03 @ 15:44:22
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0