Sista Oktober och vintertid

God morgon!
Vet inte om jag direkt känner mig piggare för att vi fick en timme extra, känner mig lika ruttet seg som jag gjort innan.
Vill bara lägga mig ner och dööö varför kan jag inte få vara lite pigg, en i en minut?
Igår blev det en snabbfika med Jossan på The muffin bakery och sen åkte jag hem och umgicks med mig själv och min ilska, han tar ganska stor plats så det fanns inte rum för nåt annat sällskap.
Vi tittade på film och bråkade med Yakup.

Idag har jag sovit av mig lite av den ilskan och nu tänkte jag gå ut och gå av mig resten med Fia.
Kom på en väldigt effektiiv utklädnad igår sådär inför halloween. Bara använda maskara och sen gråta så får man sådär härligt snygga svarta ränder i ansiktet, fett effektivt ju!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: frida

fan för att behöva va ledsen alltsa. specıellt nu med :(

2010-10-31 @ 16:59:53
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så himla skönt det måste kännas för er! :D När ska han komma till dig då?? :) Hur lång tid tog det efter intervjun för er att få papperna från migriationsverket och sen svar när dom var skickade?? Jag hoppas verkligen att allting ska gå fort. Jag vill ju ha honom här när jag snart ska få våran lilla bebis :) Man blir glad att höra när det gått bra för andra!:D Kram

2010-10-31 @ 19:40:27
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0