Red, red wine stay close to me

Kul det här känns då..
Fick ett sms igår av Y, han skrev lite grejer och sen "Jag har ändrat min jobbtid så nu börjar jag tolv på dagen". Jaha.. Roligt. Kommer se NADA av honom eftersom han kommer sova till typ halv tolv varje dag.
Bäst är att Anna är där och även Tina kommer vara där några dagar!!
Men verkligen. Det känns kul.

Nu ska jag äta frukost sen blir det åka in till stan och möta Jossan för promenix, sen får vi se om det blir fika med Regina eller om det blir nästa vecka.
Ikväll blir det hem till Fia för att fira hennes 20-årsdag i efterskott. Ska nog köpa mig en vinare och bli askalas ikväll tror jag.
Busy day and night WOOP WOOP!

Kommentarer
Postat av: Nilla

OK. När åker du dit i höst då?

2010-10-01 @ 13:18:31
URL: http://samething.blogg.se/
Postat av: frida

ja man känner verkligen sig hemma hos dom :)

nä du inga papper idag heller, hur kan det vara så svårt att skicka ett papper? ska ringa dom på måndag! så fort dom öppnat typ! nejdu, jag får fan inte heller nån storlön i november för jag har inte många pass i oktober heller :( det suger verkligen. men som du säger, vi prioriterar ju kärlek istället och det är så jävla mycket bättre än pengar. ;) jaa jag känner ganska många där nere, men nu har de blivit nya vänner eftersom min pojkvän och jag flyttade till mahmutlar när han började jobba där. vart jobbar din kille? jag känner inte igen honom från bilderna nämligen.

kram på dig :)

2010-10-01 @ 16:14:40
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0