Perşembe

God morgon.
Hade ingen vidare lust att skriva igår efter jobbet faktiskt.. Trots min lilla oro gick det bra att jobba, såklart men ändå. Lite obehagligt var det. Alla nyfikna kunder som kom in och försökte pressa ut information när man inte får prata om det vart lite tröttsamt.
Jag hann knappt mer än komma hem och sätta mig i soffan förrän det ringde, det var ett +90, ååh jag blev glad. Det var Y som ringde från ett telefonkort. Tyvärr så kunde vi bara prata i 5 minuter men jag var glad för det lilla. Fast jag ringde upp honom sen efter såklart, hehe. Jag tror han saknar mig rätt mycket där borta, tur det för honom. Jag saknar honom med. Jag frågade om han visste vad det var för dag igår. Nej ingen speciell, sne kom det "OOOOOOH yes, its the day we see eachother first" mjaa, det var dagen innan. Jaha vad kunde det då vara undrade han. Det var ju när vi kysstes för första gången. Aah!
När vi avslutade samtalet sa han då "Okej, shall we do like we did 2 years ago?" Så pussades vi lite i telefonen och la på.

Sover rätt dåligt igen. Vaknar några gånger. Vaknar tidigt. Vet inte vad det är med mig. Jag behöver köpa rullgardiner till mitt rum, enda sättet för mig att sova är att ha kolsvart. Har aldrig förstått dem som kan sova utan gardiner, rullgardiner och persienner. Grattis till er! Jag har Persienner nu, men de är lika gamla som detta hus skulle jag tro och gröna, haha så jäävla fult.

Idag ska jag nog träffa Natta, om hon hör av sig, vilket hon inte gjorde sist. I vilket fall, nu håller jag på att tvätta, nyckeln är upphittad och jag behöver mina kläder. Sen ska jag in i jakt på en vinterjacka i alla fall!
Ha det så bra idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

ni är underbara! :)

2010-10-28 @ 12:01:03
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0