Only girl in the world

Just nu känner jag mig förjävla ledsen faktiskt måste jag säga. Var hur förvånad som helst igår över att jag inte gråtit någonting. Skrev det till T på facebook och direkt efter när jag käkade frukost med Y och Z så började jag grina. Det värsta är att Y hatar att säga hejdå, det gör jag med, men han ger mig alltid bara en snabb kram och puss och sen åker jag iväg liksom. Han skickar i och för sig alltid sms en kort stund senare, men ändå.
Känns helt outhärdligt och än en gång undrar jag vad det är jag kommer tillbaka till. Jag vill inte att folk ska missförstå mig, jag älskar min familj och mina vänner. Men allt är på ett annat sätt där nere och livet är lite mer på låtsas, inte så allvarligt och man kan bara va. Det är säkert ett liv jag skulle ledsna på efter några år, men just nu är det så sjukt mycket mer tilltalande än detta.
Jag hoppas på svar snart från mig.verket. När de ringde mig när jag va där nere lät det som att de kunde svara snart.

Jaa, mina bilder raderades, det suger hårt. Hade några roliga bilder från Robin Hood när vi var där och några på mig och Y som jag skulle velat ha.. Hade även två asballa filmer från när det blixtrade i säkert en halvtimme non stop. Har aldrig sett nåt liknande.

Funderar på att baka en paj med blåbär och hallon och sen bara ligga och kolla på One tree hill. Har inte lust för nåt. Bara dra täcket över huvudet och försvinna.

Du är det finaste jag vet.
Seni çok, çok seviyorum♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0