Nu är det fredagsmys

God morgon!
Vaknade halv nio idag igen, förstår inte problemet!!
Igår hade jag en mysig dag, eller ja tvättningen på morgonen var väl kanske inte mysigt, men absolut nödvändigt!
När jag åkte in mot stora staden ringde jag till Natta som skulle ringa när hon vaknar, men jag kände att om hon låg och sov halv två var inte det riktigt okej, men jo, jag ringde och väckte henne.
Jag hann springa runt i en jävla massa affärer innan hon kom in två timmar senare.
Det bästa var att jag köpte en ny vinterjacka. Håller mig till Everest då jag tycker de är sköna, praktiska och snygga. Nu är jag nöjd och min gamla jacka är redo för en ny ägare om han vill ha den även denna vinter.
Köpte med mig ett par jeanstreggins från Vero Moda också. Det blev fika på Muggen, haha en dag imellan suck på mig. Proppade i mig en cheesecake med bär i, asgod. Men nu får det nog skärpas med fikat.

Dagen ska jag vika åt lite mer städning, en tripp ner till centrum och sen kommer Anna hit för lite middag och mys. Ser fram emot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0