mmmmmmmm

Usch jag har blivit sjuk igen.. Känns som lagom bra tajming. Kommer göra sjukt ont i mina öron att flyga.
Men men.. Denna gången fick jag det som aldrig kom till mig sist jag var sjuk -  en riktigt täppt näsa.
Just nu är jag dock lite exalterad för jag ser att säsongens nya marabousmak ska vara Vintervit. Oh my god! Jag älskar ju vit choklad, så jag säger fucking äåntligen.
Verkar som att många fått tag på den redan, trots att det står att den kommer ut vecka 42. Kanske ska ge mig ut på lite jakt, ska ju ändå fixa lite grejer idag, om jag orkar... Blä för det här.


MUUUMS! (bilden är lånad från marabou)

Kommentarer
Postat av: frida

åååh jag älskar också vit choklad!! sån måste jag bara ha!! :D

2010-10-08 @ 15:59:27
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0