Minnen är det bästa man har när ens andra namn är Nostalgisk

Jag vet att jag tjatar mycket nu "för två år sen..." Det tänker jag göra veckan ut.
Inte bara är det 7 månadersdatum för vår förlovning det är även 2års-dagen sen vi sågs allra första gången.
Inget hände den kvällen.. Jag o Josefine käkade middag på MP och gick sen till Istanbul som hette Zapfhan på den tiden..
Där var det en kille som va på som fan, han ville ha en puss men han fick nöja sig med en kram...
Det var spikat att vi skulle till MP dagen efter.
Nåväl denna första afton hade jag inte lagt märke alls till  måste jag säga..

Såhär såg man ut då... Kortare hår och bekymmerslöst leende.

med detta säger jag god natt1



Kommentarer
Postat av: Sofiya

Minnen är bäst!!

2010-10-28 @ 21:52:42
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0