Lördag

God morgon!
Det är väl lika bra för mig att ge mig i kast med dagen på en gång, har en hel del grejer kvar att göra.
Känner inte alls för att gå ner till centrum, blä. Näsan rinner och rinner. Men men, måste man så måste man.
Ska börja med att fixa lite musik på min iPod sen kanske jag ska packa ner smink och sånt jag ska ha med mig.

Igår kväll innan jag somnade tittade jag på Slumdog millionaire, jag vet att det antagligen är en film man ser en gång, men jag älskar den. Freida Pinto kan va en av de vackraste kvinnorna på denna planet. Tycker den är så himla vacker. Kommer ihåg förra hösten, i november tror jag det var, runt samma vevea som Y var i Ankara och sökte turistvisum, då kollade jag på den typ 2 gånger i veckan. Så jag får speciella känslor till den.
Var tvungen att ringa till Y igår när jag såg den. Saknade honom så himla mycket. Vi pratade lite och jag tycker det är så skönt när man kan säga Vi  ses imorgon. Ååh.
Vi bestämde att jag inte ska ta med min dator eftersom det bara är 2 veckor jag ska vara där, och jag känner som han sa att jag får klara mig med internet, fast jag tänkte faktiskt mest på att ha om vi ville kolla på film.

Jag skrivver säkert nåt litet mer innan jag åker!

Kommentarer
Postat av: Esther

Ha en trevlig resa :D

2010-10-09 @ 21:46:51
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0