Iyi geceler

Jag är skittrött, sov npg bara 6 timmar i natt, men kan inte somna.
Imorgon ringer klockan 8.15, måste hinna fixa SL-kort innan jag drar iväg på jobb.
Ska bli spännande att se hur jag jobbar i närmsta framtiden.

Saknar Yakup gör jag också, så det värker in i ben o märg. Hade en liten msn-dejt för nån timme sen. Han var nog ganska körd han med såg det ut som.. Jag orkar inte mer nu, verkligen inte. Dey här är inte naturligt i ett förhållande. Vår kärlek är så jävla stark så jag vet att vi klarar vad fan som helst. Men älskar man varandra ska man ju va tillsammans.
Saknar att somna inslingrad med honom under samma filt. Pussa på honom, hans fingrar över min rygg.
Bort bort bort.

God natt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0