Ingen energi

Kände igår kväll att det började täppas igen, great tänkte jag. Har ju precis vart sjuk. Men det räckte tydligen inte då.
Igår när jag skulle sova så va näsan helt täppt. Kunde inte somna, eller kunde nog men ville inte, va mitt inne i OTh och tänkte hela tiden okej bara ett till, sen hade jag sett de fyra som var kvar. Buhuu nu kan jag inte se mer. Hatar det.
Har en massa jag behöver fixa idag, men va täppt i näsan är det absolut värsta jag vet, för det sätter sig i huvudet så det blir tungt som en tegelsten. Men ja, snart ska jag väl koomma upp och igång lite. Slängde ner massa kläder i väskan igår, orkar inte gå igenom så noga.
Tänkte skoja lite med Yakup och säga att jag är sjuk och inte kan komma imorgon. Nä skoja bara, men jag smittar dig med så kan vi varea sjuka tillsammans sa jag. å får jag svaret "You allready make me sick with your love (pussgubbe)" eeeh jaha.. Hahah, jag tror han menade detta som nåt positivt med tanke på vad han skrev efter, men ändå. Det är för sköönt med turkformuleringar.
Igår introducerade jag något nytt för D på jobbet - turkengelskan. Han frågade om jag kunde turkiska o så kom vi in på språk och jag sa att folk klagar på min engelska. De tycker att den har en touch of turkish. Det tyckte han va skit kul. Ordet turkengelska alltså.
Nää om man ska ta tag i det hela då kanske? Bör börja med en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0