Cravings

Mwoooooah.
Har precis kommit hem efter en mysfika med Regina på Muggen. Vi åt en jättegod cheesecake med vit choklad och jordgubbar. Rekomenderas! Dock är det ju inte så jättebilligt på Muggen, synd det för det är så mysigt.
Anyway, ni kan gissa vad vi pratade om kanske? Ja juste --------> ALANYA. Haha.
Det roliga är att alla har ju typ anknytning till alla i den lilla hålan. Även fast vi inte umgicks så mycket där nere så fanns det mycket att prata om, som sagt många gemensamma nämnare.
Galet skönt att få prata om det på det där speciella sättet, med nån som vet.
Hoppas jag inte pratade sönder öronen på henne.
Nu längtar jag ner sjukt mycket... 4½ dag kvar!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH

Kommentarer
Postat av: frida

åh långklänning, jag såg en såååå fin på basaren i mahmutlar alltså. jag älskar den, men vi frågade inte ens va den kostade, mannen gillade också den :)



aah kan tänka att de blev mkt alanya snack, det är farligt det där! haha



nääämen jag lever så himla mkt i framtiden så jag måste skärpa mig, men de är inte lätt. men nu bara måste jag ta tag i det, jag klarar inte av att leva såhär längre! det tar på en alltså!

2010-10-05 @ 17:00:51
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: frida

jag är så avis nu! men tiden kommer snabbt tills jag ska åka också, fan. kanske för fort? haha! hoppas du har en bra kväll!

2010-10-05 @ 18:39:38
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: regina

Mitt förnärvarande enda fungerande öra sitter kvar! Ingen fara skedd, hoppas du får 2 super bra veckor där nere nu! Får ta och ses när du kommit hem igen tycker jag?! :)

2010-10-05 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0