Alanya 9/10-23/10 2010, del 2

De första dagarna bjöd lite på strand och sol och på tisdagen var det dags för tisdagsmarknaden. Jag o Anna drog dit. Jag köpte lite strumpor och en väska. Väskan var dock trasig i dragkedjan så jag gick tillbaka efter en stund för att byta den. Höll på att lacka sönder på mannen i väskståndet. "I look this morning, no problem, understand?". Jag stod där o tjafsade ett bra tag, han vägrade ge mig pengarna tillbaka, men sa att jag kunde ta en annan väska. Det gjorde jag, en snyggare än den juag tog från början dessutom. Jag proppade i den i en påse och gick därifrån innan han skulle börja tjafsa om pris och grejer om den kanske.
Vi satt o pratade lite med en snubbe som Anna känner.

På torsdagen skulle vi köra en avslutningskväll för Tina. Den hade vi på Cubana. Jag käkade tacos och drack Carphina. Efter det gick jag och hämtade min man och vi alla fyra drog till Robin Hood och körde lite party. Jesus, vad det märks att säsongen börjar ta slut. Var typ tomt, bara ryssar som klär sig som jag vet inte vad...
Vi hade kul, dansade och fotade (rip, mina bilder) sen tänkte vi att vi skulle dra till Hollywood. Där var det dödare än dödast, så jag o Yakup tackade för oss och drog hem.

På lördagen åkte Tina hem efter nästan 6 månader i sträck där nere så det var ledsna miner hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0