25 oktober 2010

Hallå, orkar inte med nån jätteupdate idag, men dte kanske inte gör nåt. Efter mina senaste monsterinlägg..
Har jobbat 11-19.40.
Efter dte åkte jag direkt in till Hotell Scandic malm vid medis. Där hade nämligen Simon sin releasefest idag. Kom precis när han börjat sjunga. Sprang till pappa och Annika fort som attans. Träffade även Annica, Özlem, mamma, Annikas mamma och man och peter o Jennie. Jättemhysigt var det och Simon var jätteduktig. Känns grymt att ha en så bra musiker i min omgivning!

För precis exakt 2 år sen så började min fantistiskt jobbiga resa kan vi kalla den. Hehe. Jag satt precis för två år sen, eller låg skulle jag vilja säga på en buss påväg till Alanya. Det var stjärnklart och jag såg en stjärna falla för andra gången i mitt liv. Min kropp fylldes av en känsla av att något stort kommer hända. När jag tänker tillbaka på veckan jag spenderade där nere med Josefine fylls jag av en så speciell känsla som jag inte kan beskriva. Detta vet jag beror på min oerhörda nostalgiska sida jag har. Den kan vara underbar men för det mesta en pina. Jag har nämligen svårt att leva i nuet. Lever ofta i det förflutna och tänker på det som var och aldrig mer kommer bli. Förskönar och deppar.

Josefine innan vi boardar planet 25/10/2010



Anyway. Jag har haft min dagliga dos av älsklingen i form av ett litet samtal, så nu ska jag sova!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0