2 år sen..

Kan ju gissa vad jag gjorde för 2 år sen?
Jag taggade gaaaaaaaaaaalet för Alanya, den 25e oktober. My god. Måste säga att jag och jossan hade en sjukt bra resa. Kändes så bra att åka med henne och vad stolta vi var över vår första ensamma utlandsresa utan föräldrar.
Sen kom ju en liten förälskelse emellan lite..
Kan ni fatta att jag hållt på såhär fram och tillbaka i snart två år nu? Snart två år sen vår första kyss och jag blir fortfarande mer kär i dig för varje dag som går, min fina, fina Yakup.
Jag kan inte förklara hur bra de här två veckorna har varit.
Ångrar mig som fan på ett sätt att jag spenderade våren/sommaren där. Det är egentligen nu jag borde ha vart där 3 månader. Inge jobb, bara han o jag.
Jag vill ha mer av honom nu. Kan inte få nog...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack!

Ja den var sjukt god ;)

Ska du ringa mig.verket snart???? Hoppas på att det blir bra snart =)

Puss

2010-10-24 @ 18:51:21
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid ni! :) <3

2010-10-24 @ 19:29:09
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0