We're the trees still green in november...

Endast för Annas skull klämmer jag in ett litet, litet inlägg här.. Har hänt absolut ingenting särskilt idag.
Jobbade 7-17, det gick ganska fort ändå må jag säga. Första två timmarna i frukten.
Gick helt sminklös idag på jobbet, haha för första gången. Men ärligt talat så orkade jag inte ens ta på maskara när man går upp i ottan. Inte för att jag brukar ha så mycket mer än maskara på mig. Förutom mitt läppcerat, det är min bästa vän och jag kan seriöst inte vara utan det.

Känns just nu som att livet står lite på standby-läge eller vad man ska säga. Pausat, kommer ingenstans riktigt. Längtar bort samtidigt som jag får dåligt samvete för att jag känner så när jag har det så bra egentligen.
Men jag vill mer än det jag håller på med just nu.

Funderar mycket över hur det ska bli med allt. Vad som hänt i mitt liv nu på bara två år, who'd have known? För två år sedan satt jag på planet Antalya-Stockholm. I det mest förvirrade tillstånd jag varit i. Kan inte säga att jag var ledsen. Hur ledsen kan man vara efter bara en vecka med någon, om ens det, fem dagar. Jag hade upplevt så starka känslor, jag visste inte vart jag skulle göra av dem. Vilken vandring, vilket äventyr jag stod i början av.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo, men de måste vara han som jag tror de är. För han brukade stå i baren, men han var uppe en del i restaurangen när det inte var så mycket folk.



Där har vi haft många roliga kvällar :D Haha. Fick en del rabatt till slut, då den norska chefen kände igen oss och satt och pratade med oss och så :) Men de var goa grabbar där.

2010-11-02 @ 13:21:14
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahah, ja de är ju det :)

Turgut och Ibo har varit som extra pappor till hunden jag hade, hehe. De fick ställa upp som hundvakt ibland när de krisade sig :) Eller när vi var ut och festade, haha.



Hur är det att vara hemma i kalla Sverige nu då?

2010-11-02 @ 20:57:26
URL: http://imjessthemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0