Vuxna människor!?

Jag är rätt så irriterad faktiskt. Måste bort från det jag håller på med just nu.
Jag tycker det är patetiskt att vuxna människor måste gå och "hotta" upp stämningen genom att prata bakom folks rygg. Kom och säg direkt till mig och ge fan i att delge alla andra så kan vi göra upp det som är problemet.
Just nu är jag så arg... var längesen. Om minsta lilla händer så kommer jag fucka ur på personen i fråga so lets hope not.

Som jag och Nicole pratade om så slutar tydligen aldrig de här problemen. Skitsnack ska följa oss livet ut tydligen.
Backstabbing bitches. Jag säger det. Tjejer i allmänhet är inte my cup of tea....

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med om det där med tjejer.. inte heller ett så stort fan av dem faktiskt, har hellre killkompisar än tjejkompisar även fast det finns vissa undantag. Tjejer är väl så, allt är som i sandlådan när man var fyra år och bråkade för alla ville ha samma leksak :P Och hur störande är det inte med allt skitsnack.. säger då det, tjejer är i en klass för sig :)

2010-11-17 @ 22:09:03
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Linda

Jo men det är väl så, att de tjejer man väl umgås med är rätt lika en själv. haha, tjejer i alanya är även de en klass för sig, det är tamigfan bara drama, intriger och skitsnack..sant, bilden av tjejer förbättras inte precis när man sett och upplevt sånt :)

2010-11-17 @ 22:31:26
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: maria

Iallafall tjejer som inte lämnade sin avundsjuka och vilja att skada andra, vid samma tid de lämnade grundskolan(om inte tidigare) Sjukt att tjejer som lämnat tonåren bakom sig fortfarande släpar på sånt fult beteende. Jag mår illa varje gång jag får det bekräftat att det beteendet fortfarande finns hos människor som är 20år, och tom. äldre. Uäääkkk. Hoppas du inte gör av med "onödig" energi på sånt, det är det inte värt.

2010-11-18 @ 10:58:40
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag älskar bilden! och jag förstår att du blir irriterad. Det var likadant på Ica. Men du är så mycket bättre än så, vet att det är svårt, men bäst är att bara försöka skaka av sig ilskan för den är de inte värda.



<3<3

2010-11-18 @ 21:47:10
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0